tiistai 4. joulukuuta 2012

Pienet ostokset

En tiedä teistä, mutta minä rakastan nettishoppailua. Swatchien etsintä yms. on mielestäni ihanaa ja ikkunashoppailusta netissä on tullut yksi lempiharrastuksistani. En tosiaankaan aina osta mitään. Viime aikoina varsinkin olen joutunut pitämään hieman tiukemman linjan ostelun kanssa, mutta kuten voitte otsikostakin jo arvata, olen tietenkin hankkinut jotain pientä. 

Olen ollut erityisen iloinen Sokoksen verkkokaupasta. Postikulut ovat usein ilmaiset ja ihan mukavia tarjouksiakin löytyy toisinaan. Tarjouksen perässä juoksin silloinkin kun nämä ostokset tein, sillä pitkään himoitsemani Lumene Blueberry -hohdeluomiväri oli tarjouksessa. 


En siis todellakaan raaski maksaa 15 euroa yhdestä luomiväristä, mutta tämän sai silloin muistaakseni noin kympillä, joten oli pakko tarttua siihen. Olen tätä ihanaa kimaltavaa vaaleanpunaista sävyä ihaillut siitä asti kun nämä tulivat myyntiin, mutta aina se on jäänyt hyllyyn. 


Sävy on nro 23, Jääkristallia/Ice Crystal. Olen niin ihastunut tähän, vaikkakin täytyy sanoa, että tästä irtoaa ihan mahdottomasti hilettä! Rakastan sitä silti! Käytin tätä tietenkin myös eräässä kivassa meikissä, sen postailen sitten tuonnempana.


Koska en viitsi yleensä tilata vain yhtä tuotetta, nappasin koriin mukaan myös tämän suloisen pienen jutun:


Silloin kun meillä vielä oli Kicks Joensuussa, pyysin testiin tästä pari sävyä ja tykkäsin kyllä tuotteesta. Totesin silloin tuon 02 sävyn olevan minulle melko oikea, mutta se oli myöhäinen kevät / alkukesä silloin, joten nyt talvella saisi olla ehkä ihan pikkuisen vaaleampi sävy.


Tämähän on todella pieni kokoinen purkki, sisältää siis 15 ml tuotetta. On kuitenkin mielestäni erittäin sopiva koko esim. matkalle ja vaikka ihan vain testattavaksi. Hintaa tällä oli 19 euroa. En kylläkään löytänyt enää tätä Teint Idole Ultraa Sokoksen verkkokaupasta, vain Teint Miraclea, josta on tarjolla yksi sävy, jonka nimeä ei edes ole tiedossa. :/


Ylläolevasta kuvasta näkee hyvin tuon pienen koon. Vieressähän on OPI mini Avojuice ja meikkivoide on hieman sitäkin pienempi, eli tosi minikaveri on kyseessä.


Kaiken lisäksi tämä on pakattu pumppupulloon, mikä on omasta mielestäni melkeinpä paras pakkaustapa meikkivoiteelle. Ja koska kyse on selektiivisesta merkistä, taitaa minipullokin olla lasia. Harmi ettei näitä enää verkkokaupasta löydy. :/

Pahoittelen muuten jo etukäteen mahdollista blogihiljaisuutta, olemme nimittäin muuttamassa parin viikon päästä. Sen lisäksi olen joulun töissä, eli en oikein pääse nauttimaan rauhallisista joulunpyhistäkään. Tulevaa kesää odotellessa, silloin minullakin on vihdoin jo ihan oikea keäloma!

6 kommenttia:

  1. Nettishoppailu on ihanaa,mutta muuttuva tulliraja vie senkin ilon pois, Suomessa on niin kallista valmiiksi, ja nyt kun tuo raja tippuu, niin saa kyllä jäädä kaikki kokeilu tilaukset pois, tyydyn käyttämään vanhoja varastoja, kun en raaski uusia ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, tuo alv -raja on kyllä harmi. :/

      Poista
  2. Mulle oli tuo Lancômen vaaleinkin liian tumma mulle talvella, mutta kesällä/syksyllä se oli ihana! Paras tähän asti kokeilemistani meikkivoiteista, hinnan takia vaan en ole uutta ostanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen kyllä pitänyt tuosta meikkivoiteesta, mutta ihan täysikokoista en ole kuitenkaan raaskinut ostaa.

      Poista
  3. Himoitsin eilen Anttilan alekorissa noita Lumenen luomivärejä, mutta tarjolla oli vain vihreitä ja sinisiä :/ 4€ hinta ei olisi ollut paha, mutta jätin sinne..

    Ja nettishoppailu <3 Tänäänkin postimies toi mulle paketin, voi tätä ihanuutta :D Nyt oon vähän avannut kukkaron nyörejä noiden tulevien rajoitusten takia, mutta kohta sekin hauskuus on over..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis se kyllä ollu kivaa shoppailla, jotenkin oon onnistunu unohtamaan tuon rajotushomman kokonaan ja ei oo tullu ees mieleen tilailla mitään nyt kun vielä voi. :/

      Poista